Способи доставки та оплати товарів |
Оформити замовлення можно:
|
Способи оплати:
|
Способи доставки:
|
Правила отримання товару та порядок оформлення претензії |
Ми уважно ставимося до пакування вантажу для того, щоб позбавити Вас від можливих проблем з якістю товарів. Наполегливо просимо Вас дотримуватись правил отримання та приймання посилок. У разі невиконання наших рекомендацій - ми не зможемо гарантувати Вам виріщення питання з заміною пошкодженого товара. Правила рекомендовані до виконання з метою своєчасного виявлення розкрадання та пошкодження грузів транспортною компаніями. |
При отриманні грузів в транспортній компанії Вам треба виконувати прості дії:
|
Часті питання по доставці та оплаті: |
Чому при відправленні накладеним платежем треба робити якусь предоплату?
Ми довіряємо всім своїм клієнтам. Люба предоплата стимулює людину до самоорганізації. Частіше стали виникати випадки, коли клієнт без предоплати змінював своє рішення при виборі товару, або виборі магазину де купує, або зовсім відмовлявся від свого заказу - не приїзжав на транспортну компанію за посилкою. В такому випадку всі витрати за виконану роботу лягали на нашу компанию - куплений для клієнту товар у виробника, зарплата менеджеру, зарплата комірника який пакує товар, водію який його відвезе на відділення та відправить, а також оплата витрат траспортній компанії на доставку туди та зворотньо до нашого міста. Щоб якось розділити ризики ми беремо предоплату тільки за транспортні розходи від нашого міста до Вашого и зворотньо у випадку не отримання. В будь-якому разі ця предоплата буде виключена з накладеного платежу, тому Ви не переплачуєте.
Чи можна купити з ПДВ накладеним платежем або з відсрочкою платежа?
Ні. Всі відгрузки з ПДВ здійснюється по 100% оплаті, ми виписуємо всі необххідні документи, вкладаємо їх до посилки або окремим листом. Клієнт при отриманні перевіряє товар та підписує один екзепляр документу и відправляє нам любим зручним для нього способом. Відсрочки платежів бувають тільки у наших постійних перевірених клієнтів, з якими ми працюємо багато років.
Чому не можна платити онлайн на сайті?
Більшість товарів на сайті - европейського походження, тобто ми закупаємо їх у валюті. В зв'язку з цим, собівартість цих товарів прив'язана до валюти, курс якої завжди не стабільний. Також в нас не синхронізуються товарні залишки з сайтом, тому не завжди статус "В наявності" є актуальним. Треба уточнювати це у менеджерів. Ми працюємо над ціми проблемами і в найближчому часі плануємо додати можливість оплаті онлайн.