logo
З нами тепло!
0

Способи доставки та оплати товарів

Оформити замовлення можно:

  • через корзину на сайті - ми Вам передзвонимо (або можно залишити заявку "Передзвоніть мені" );

  • замовити товар по телефону через менеджера;

  • залишити заявку на почту vseproteplo@gmail.com

Способи оплати:

  1. Для фізичних осіб: оплата по реквізитам ФОП в Приватбанку (можно через Приват24).
  2. Для фізичних осіб: накладений платіж від Нової пошти після передоплати транспортних витрат.  
  3. Для ФОПів: оплата без ПДВ по реквізитам Приватбанк або Укрсіббанк. 
  4. Для юрідичних осіб: оплата з ПДВ по реквізитам ТОВ. Для рахунку треба реквізити Вашої компанії та свідоцтво платника ПДВ. 

Способи доставки:

  1. Самовивіз. Уточнюйте наявність товара в Вашому місті.
  2. Доставка нашим кур'єром по місту. Уточнюйте можливість доставки товару у менеджера. 
  3. Доставка кур'єрскою службою Нова пошта.
  • вартість доставки за замовчуванням сплачує отримувач, але є деякі позиції товарів, доставку за які ми беремо за себе.  
  • индивідуальні замовлення сплачуваються 50% при оформленні та залишок після готовності до відправлення. 

Правила отримання товару та порядок оформлення претензії

Ми уважно ставимося до пакування вантажу для того, щоб позбавити Вас від можливих проблем з якістю товарів. Наполегливо просимо Вас дотримуватись правил отримання та приймання посилок. У разі невиконання наших рекомендацій - ми не зможемо гарантувати Вам виріщення питання з заміною пошкодженого товара.

Правила рекомендовані до виконання з метою своєчасного виявлення розкрадання та пошкодження грузів транспортною компаніями.

При отриманні грузів в транспортній компанії Вам треба виконувати прості дії:

  1. Уважно (!) перевірте кількість місць та масу посилки з данними, які при відправленні скинули наші менеджери. Дані повинні співпадати по масі та кількості. Були випадки, коли видавали тільки одне знайдене місце по посилці, а інши обіцали видати "потім". Рекомендуємо відмовлятися від отримання посилок "частинами". Наш досвід підказує, що після підписання накладних про отриманні, Ви не можете вказати кількість отриманних місць і транспортна компанія змушує Вас підписати документ на всю кількість під "честне слово". Далі Вам прийдеться постійно їм дзвонити і нагадувати про себе, по весь документ підписан і їм не до Вас.
  2. Уважно (!) перевірте цілісність пакування - відсутність механічних пошкоджень коробки, траспортної стрічки, фірменого скотчу. Особоливої уваги стосуються посилки, в яких не співпадає маса при відправленні і на момент отримання. Транспортні компанії можут перепаковувати посилки для приховання можливих слідів дефектів, або частково втраченного товару. 
  3. Розпакувати груз прямо на відділенні в присутності співробітників транспортної компанії або під камерами відеоспостереження, переконатися у відсутності механічних пошкоджень. У випадку виявлення пошкоджень або нестачі товарів, необхідно скласти акт та завізірувати його печаткою і підписом співробітників транспортної компанії.  Далі - сповістити про таку подію нас, написати письмо на адресу email або передзвонити по телефонам на сайті. 
  4. Докладно опишіть характер пошкодження товару або упаковки, пришліть нам фото. 
  5. Збережіть коробки та пакупальний матеріал до вирішення питання. 

Часті питання по доставці та оплаті: 

Чому при відправленні накладеним платежем треба робити якусь предоплату? 
Ми довіряємо всім своїм клієнтам. Люба предоплата стимулює людину до самоорганізації. Частіше стали виникати випадки, коли клієнт без предоплати змінював своє рішення при виборі товару, або виборі магазину де купує, або зовсім відмовлявся від свого заказу - не приїзжав на транспортну компанію за посилкою. В такому випадку всі витрати за виконану роботу лягали на нашу компанию - куплений для клієнту товар у виробника, зарплата менеджеру, зарплата комірника який пакує товар, водію який його відвезе на відділення та відправить, а також оплата витрат траспортній компанії на доставку туди та зворотньо до нашого міста. Щоб якось розділити ризики ми беремо предоплату тільки за транспортні розходи від нашого міста до Вашого и зворотньо у випадку не отримання. В будь-якому разі ця предоплата буде виключена з накладеного платежу, тому Ви не переплачуєте.
Чи можна купити з ПДВ накладеним платежем або з відсрочкою платежа?
Ні. Всі відгрузки з ПДВ здійснюється по 100% оплаті, ми виписуємо всі необххідні документи, вкладаємо їх до посилки або окремим листом. Клієнт при отриманні перевіряє товар та підписує один екзепляр документу и відправляє нам любим зручним для нього способом. Відсрочки платежів бувають тільки у наших постійних перевірених клієнтів, з якими ми працюємо багато років. 
Чому не можна платити онлайн на сайті? 
Більшість товарів на сайті - европейського походження, тобто ми закупаємо їх у валюті. В зв'язку з цим, собівартість цих товарів прив'язана до валюти, курс якої завжди не стабільний. Також в нас не синхронізуються товарні залишки з сайтом, тому не завжди статус "В наявності" є актуальним. Треба уточнювати це у менеджерів. Ми працюємо над ціми проблемами і в найближчому часі плануємо додати можливість оплаті онлайн.